متن آهنگ بگو چه کنم
قر و قاطی
درود به تو گلم به وبلاگ خودت خوش اومدی

گر نمیدانی بدان غم در دل تنگم خانه کردهکس نکرده با دلم کاری که غم جانانه کرده
خود تو دانی و دل منکز تو غم شد حاصل من
گرچه در هر محفلی این فتنه مرا دیوانه خواندیگر نمیدانی بدان عشق تو مرا دیوانه کرده
عشق تو را در سینه ام با خون دل پرورده اماز بی وفایی های تو در کوی جنون ره برده ام
عشق تو را در سینه ام با خون دل پرورده اماز بی وفایی های تو در کوی جنون ره برده ام
اکنون که بی جرم و گنه سوزنده ما راای دل مکن بهر خدا با او مدارا
کنون که امیدی به سینه ندارم بگو چه کنم
بگو چه کنم
اگر دل خود را به او نسپارم بگو چه کنم
بگو چه کنم
بگو چه کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 19 / 7 / 1392برچسب:متن آهنگ بگو چه کنم,هایده,چه کنم,هتن آهنگ,
ارسال توسط Amin Aslanpoor

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 14139
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 2